Ocak 20, 2015

Gömlek cik



Ne bu gömleği artık giymiyecek misin ? Dur ben eteğine bu kuşları işleyeyim belki fikrin değişir :))
İplikler mi, otellerden alınan dikiş kitleri var ya, aman iyiki her gittiğimiz yerden almışız, bak belli mi olur nerede ne zaman işe yarıyacak. Bir de geçenlerde yaptığım çarpı işinden kalan ipler sağ olsun, renkler biraz sıkıntı ama yapacak bir şey yok. 
Bittince ne mi olacak , ne bilim ben , belki pano olur, belki torba üstü buluruz artık bir şey. 
Ya bu hafta sonu yün satılan bir yer buluruz ve ben örgüye terfi ederim, ya boyar ya da işlerim bu gömlekleri. Hadi hadi allahtan gömlekler XL bunun etegi , kolu, gövdesi derken oyalar beni bir süre. 
Hani ben evde oturunca dikip boyayacaktım gönlümce, kerbelaya düştüm adeta, yok kardeşim bir de Ruslar el işleri ile meşhurdur, nerden alıyorlar nerden bu malzemeleri, bilen varsa söylesin.

4 yorum:

  1. bildiğim birşey yok :) ama bilen birileri bulmaya çalışırım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nilgün.

    YanıtlaSil
  3. iş bitince torbacik mi yoksa panocik mi olacak bekliyorum:))) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Aslında Ruslar çok meşhur bu konularda malzeme sıkıntısı çekmemeniz lazım ama demek ki göz önünde değil pek. Buarada bayılıyorum becerikli kadınlara!!! Şunu ben de yapabilsem keşke :(

    YanıtlaSil