Ekim 21, 2009

Yazamadım ya kaç gündür, bir sıkıntı aldı beni, alışkanlık yaptı galiba yazmak ve bu sayede hiç tanımadığım insanlarla mesajlaşmak;

Uzun zamandır planladığım çanta içi çantayı diktim bu gece, kalıp yok, ne yapacağım bilmiyorum, kafadan yapmaya başladım. Eger begenirseniz bundan sonrakinin yapım aşamalarını fotoğraflıyacağım veeee karşınızda Baginbag bydnz;

Görevi çanta degiştirmelerde size yardımcı olmak, çanta içindekileri bunun içine yerleştirin çantamı değiştireceksiniz tutun sapından hooop diger çantaya.


Ayrıca 2 tarafındaki gözler de sizin için extra düzenleme alanları sağlıyor.


9 yorum:

  1. spor kullanışlı bir çanta olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. süper bir fikir ve süper bir çanta daha. Tebrikler, kesinlikle seri üretime geçmelisin bence:)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi fikir sık çanta değiştirenler için.. her zamanki gibi de çok şık ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. valla hayat kurtarır bu , ben surekli anahtar, kart vs tasımaktan yorulmustum, bisi degil unutuyorum tasımayı , sokakta kalıyorum :P

    YanıtlaSil
  5. valla canım harika bir fikir...bende de aynı sorun çanta değiştirirken yaşanıyor....buna bayıldım....lütfen yapmaya devam et....

    YanıtlaSil
  6. Tamam tamam çok ısrar var yapayım bari bissürü :)

    YanıtlaSil
  7. Evet evet ben de isterim mutlaka, hele de valiz gibi çantalar taşırken çanta değiştirmek çok zor oluyor :) Süper kullanışlı birşey bu!!!...

    YanıtlaSil
  8. denizim harikasın sen...!!!
    süper bişi olmuş...

    YanıtlaSil