Ekim 06, 2009

Aslında yanlızca yaptıklarımı paylaşmak için başlamıştım blog yazmaya, ama zaman geçtikçe yaşadıklarımı,okuduklarımı da paylaşmak istedim.

Nermin Bezmen'in kitabını uçakta okumaya başladım, nasıl bir aşk ve nasıl bir acıdır bu. Zaman zaman nefes alamadım, yanımda oturan eşime iyice yaklaştım birden kaybolacak gibi geldi bana ve nasıl bir kalem bu bize yaşadıklarını yaşattıracak kadar güçlü.Sessizce aktı gözyaşlarım yol boyunca, derin bir nefes alıp okuyun bu kitabı , yaşanan güzellikleri sizinle paylaşssın ve paylaşın acıyı.


1 yorum:

  1. aslında ben kitap paylaşımını yada günlük paylaşımları seviyorum..her hanede her kalpte ayrı duygular var.bunları hiç tanımadığımız insanlarla paylaşıyoruz tabiki ölçülü olarak..bence paylaimak her ne olursa olsun güzel.bir kişiden gelecek olan tek bir kelime ,bir cümle insanları etkiliyebiliyor....aslında dalıp gitmişim daha öyle çok şey varki konuşucak...neyse....ben bu kitabı biliyorum ama tabiki okumadım....ama severek okunan kitaplar almak istiyorum.. bu yüzden paylaşımın için teşekkürler....

    YanıtlaSil